7 thoughts on “Due to change

  1. Teringat satu cerita zaman dulu2. Mungken ko dah tau. Tapi aku nak citer balik.

    kisah unta, ayah dan anak.

    Mereka berjalan2 di padang pasir. Si anak naik atas unta. Si ayah plak guide unta tu. Samapi satu kampung orang dak kata macam2.

    “Huh, sian ayah dia, dah tua, kena plak guide unta. Anak dia sedap2 duduk kat atas”

    Jadi dia tukarla ngan anak dia. Ayah naik unta, anak guide. Samapi kat kampung lain.

    “Ish2 ayah tu tak berguna betullah, kenapa lah bagi anak yang guide, kan anak tu muda lagi. Sian anak tu kan”

    Si ayah peninglah. Jadi, ayah pun turunlah ngan anak dia. Dua2 org guide unta tu. Sampai kat kampung lain.

    “Ape ke bangang, ada unta tapi tanak naik”

    Ayah dia tensen abis. Jadi kedua2 beranak naik unta tu. Dan sampai kat kampung lain org berkata lagi.

    “Sian unta tu. Dah lah tua. Kena bawak sampai dua orang plak. Iskh iskh.”

    Kesimpulannya, jangan pedulikan cakap orang. Kita ada cara kita sendiri.

    Namun perubahan itu satu yang baik! Teruskan…

  2. erm but wait..the previous one is also blue kn? y i think it’s pink? hurm abaikn…

  3. Ooo dear , i love this one. Simple and nice and it resembles you hik hik (bodek2)

  4. azhar ahmad:
    huu~i remember that story now~

    farah: bunge die kot ygkaler pink

    cry4freedom:
    iyelah tue

    admin:
    thanks~

Leave a Reply

Your email address will not be published.